Archive for юни 23, 2009

ЗА ПОЛЗАТА ОТ КАФЕТО

ОТНОВО ЗА Н. В. КАФЕТО

Анализ на данни от 10 изследвания, направени в Европа и Япония, показва, че консумацията на кафе намалява риска от рак на черния дроб. Това предаде неотдавна Ройтерс.

Анализирайки данните от 10-те изследвания д-р Франческа Брави и колегите  и от института „Марио Негри“ в Милано са установили, че за хората, които пият кафе, рискът от развитието на чернодробен карцином е с 41 % по-малък, отколкото за тези, които не консумират ободрителната напитка. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »