Archive for март, 2010

ОТСЛАБВАЙТЕ ЕЖЕДНЕВНО БЕЗ УСИЛИЯ И ЛИШЕНИЯ

ДЕСЕТ ПРАВИЛА ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ТЕЛЕСНОТО ТЕГЛО

Предлагам на вашето внимание десет правила за безболезнено и неусетно намаляване на телесното тегло. Те се основават на многобройни научни изследвания и са публикувани в изданието Diets in Review.

1. Направете диетата си разноцветна! Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

НАЙ- ЛЕСНОТО ОТСЛАБВАНЕ В СВЕТА

ОТКРИЙТЕ ТОЗИ САЙТ!

Когато търсите в Google с ключовата дума „здраве”, откривате, че моят сайт www.Otslabni.net е на втора позиция тук!

Когато търсите с ключовата дума „красота”, откривате, че моят сайт www.Otslabni.net е пак на втора позиция! Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

БИБЛЕЙСКАТА ХРАНА

ЗА НАСЪЩНИЯ

Хлябът е основна храна на милиони хора по света и то от хилядолетия. Напоследък някои измислени диетозлози го набедиха и провъзгласиха насъщния за „вредна” храна. Те не се спират пред нищо и много често си служат с откровени лъжи. Кои са те?…

Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

ХРАНИТЕ, ОТ КОИТО ПЪЛНЕЕМ

ЕЖЕДНЕВНО САМОУБИЙСТВО

„Паразитни” калории се наричат онези калории, които не се необходими на организма за нормалното му функциониране. Точно обратното- те са напълно излишни и водят лека- полека до натрупване на подкожни мазнини.

Такива ненужни калории идват най- вече от следните „храни”: Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

КАК ДА НАМАЛИМ ПРИЕМА НА КАЛОРИИ

НОВИ ТАЙНИ И ТРИКОВЕ

Често преяждаме, без да забележим това. Храним се машинално, в движение или от скука. Кога да спрем и как да се отучим от употребата на вредните за добрата фигура продукти? Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

ЗАЩО ДЕБЕЛЕЕМ?…

СЪВРЕМЕННИ НАУЧНИ ПРОЗРЕНИЯ

Неправилното хранене и заседналият начин на живот са основните причини за натрупването на излишни килограми. Дейвид Елисън от университета на щата Алабама е убеден, че съществуват и много други фактори, за които ние дори не се замисляме, но тяхното въздействие не е за пренебрегване. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

НАБЕДЕНИЯТ ГРЕШНИК

КАФЕ, КАФЕ И ПАК КАФЕ

Десетилетия наред тъповати, полуграмотни докторчета хвърляха вината за повечето сърдечни пристъпи върху кафето. Е  да, ама не! Ред научни изследвания, проведени напоследък, недвусмислено доказаха, че консумацията на кафе намалява риска от фатални сърдечни пристъпи! Това се дължи на високото съдържание на антиоксиданти в любимата на милиони хора напитка. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »