АЛКОХОЛЪТ И НАДНОРМЕНОТО ТЕГЛО

ЗА ПОЛЗАТА ОТ АЛКОХОЛА

Едно актуално проучване сочи, че алкохолът в умерени количества е полезен за фигурата. Това важи обаче само за жените. Една от версиите на учените е, че алкохолът се разгражда по различен начин при жените и мъжете.

Жените могат спокойно да се наслаждават на спиртни напитки и да останат със стройни фигури. Това показва ново американско проучване сред 19 000 жени, което е проведено през период от 13 години.

Жените, които пиели червено вино, наддали най-малко килограми. Въпреки че алкохолът съдържа калории, американските учени смятат, че дамите са заместили някои храни с пиенето, като по този начин общото количество калории, които поемат, се е запазило.

Проучването включва жени над 39-годишна възраст, които са били с нормално тегло, когато са се присъединили към него. Най-много са наддали тези, които не са консумирали алкохол.

Дори след като се вземат предвид начина на живот, диетите и фактори като пушене и физическа активност, резултатите показват, че тези, които пият най-малко, напълняват най-много.

Става въпрос, разбира се, за умерено пиене ( 1- 2 чаши на ден). Проучването не включва мъже, но неговите автори смятат, че заключенията не се отнасят за представителите на силния пол.

Твърде възможно е алкохолът да се разгражда по различен начин в черния дроб при мъжете и жените, което може да обясни защо пиещите жени не трупат килограми.

Съществуват доказателства, че алкохолът оказва физиологично влияние върху апетита и метаболизма, което може да е причината жените да слабеят. Учените предупреждават обаче, че пиенето не бива да се приема като начин за сваляне на килограми.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.Otslabni.net

  • Share/Bookmark
  del.icio.us this!

No Response so far »

Comment RSS · TrackBack URI

Say your words

CAPTCHA Image CAPTCHA Audio
Refresh Image