Archive for май, 2010

ТИ СИ ТОВА, КОЕТО… ПИЕШ

НЕЩО КАТО… ОТРОВА

Децата обичат натурални сокове, кола и подсладени напитки. Дали това не е една от причините за затлъстяването? Знайно е, че преяждането, оказва вредно влияние върху нашето здраве. Но когато става въпрос за децата, има и други, малко известни фактори, които действат неблагоприятно. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

КОЙТО БЪРЗА, БЪРКА

ЗА ПОЛЗАТА ОТ БАВНОТО ХРАНЕНЕ

Доктор Катлин Мелансън от университета на Роуд Айлънд в САЩ е провела изследване, което доказва ползата от бавното хранене. Съвместно със своите колеги тя е наблюдавала доброволци, разделени на две групи – едната, която се хранила бързо, а другата – бавно. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

С ХЛЯБ СРЕЩУ КИЛОГРАМИТЕ

ВЪЛШЕБСТВОТО НА РЪЖЕНИЯ ХЛЯБ

Шведски учени установиха, че не всички видове хляб са врагове на стройната фигура. Някои от тях не само че не вредят на фигурата, но и ни помагат да обуздаем апетита си.
Специалистите са изследвали състава на хлебните изделия, приготвени от различно брашно. Оказало се, че при ръжения хляб за вреда и дума не може да става. Напротив- този вид хляб е много, много полезен. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

Comments (2) »

КАК ДА СВАЛИМ БЪРЗО 10 КИЛОГРАМА

СЛАБИ И СТРОЙНИ ПРЕЗ ЛЕТНИТЕ ДНИ

Идва лято и всеки иска да изглежда добре под леките си дрехи или на плажа. Съществува един хранителен режим, който осигурява бърза загуба на тегло. С него могат да се свалят доста лесно десетина килограма. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

ЕДНА НОВА ОПАСНОСТ

ДЕ ГО ЧУКАШ, ДЕ СЕ ПУКА…

Газираните напитки и преработените храни съдържат високи нива на фосфати, които ускоряват процеса на стареене. Това сочи едно актуално изследване на учени от Харвардкия университет.

Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

ОТСЛАБВАНЕ, НО НА КАКВА ЦЕНА?!

ОПАСНИТЕ НАЧИНИ ЗА ОТСЛАБВАНЕ

Предлагам на вашето внимание една изключително полезна публикация, която препечатвам от figurata.com.

Отслабването е индустрия. Както при всяка индустрия и тук рекламата и PR-ът играят ключова роля. „Очилата подтискащи апетита” съдържат лещи, които ни карат да ядем по-малко, защото оцветяват храната по определен начин; „магическите обеци за отслабване” стимулират определени точки на ушите, за да горим мазнини и да ядем по-малко и много други „интересни” изобретения, които гарантират моментален и вечен ефект. Ето някой от „чудесата” за отслабване, с които трябва да се внимава изключително много:

Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »

КАЛОРИИ И ДЪЛГОЛЕТИЕ

ПО- МАЛКО Е ПОВЕЧЕ

Американски учени твърдят, че ограничаването на калориите може не само да удължи живота, но и да подобри качеството му от здравословна гледна точка.

Проучването, публикувано в изданието „Science”, се базира на предишни открития, че при по-простите организми намаляването на храната води до почти двойно (дори тройно) удължаване на живота. Read the rest of this entry »

  • Share/Bookmark

No comment »