ЗА ПОЛЗАТА ОТ ТЮТЮНА

КАФЕ БЕЗ ЦИГАРА Е КАТО ЦЕЛУВКА БЕЗ МУСТАК

Една публикация в USA Today разбуни духовете. Оказва се, че чашата кафе и цигарата са не само приятни, но иполезни! Тази удивителна констатация беше лансирана от американски учени, които открили, че някои съставки в кафето и цигарите имат положително въздействие върху дейността на главния мозък, а това намалява риска от болестта на Паркинсон.

Специалистите от Колумбийския университет са обобщили данните от 48 изследвания, посветени на връзката между болестта и пушенето, и 13 – на връзката между заболяването и кафето.

Намаляването на развитието на Паркинсон при пушачите е възможно с 60%, а при тези, които често пият кафе – с 30%. Да не говорим за това, че кафето и тютюнът са нашите най- добри съюзници срещу затлъстяването…

Американското общество за изследване на раковите заболявания наскоро обяви, че според резултатите от повечето изследвания все още не е открита връзка между кафето, тютюна и рака. В същото време редица изследвания доказват, че  употребата на кафе може да предотврати увреждането на ДНК-структурите, се казва още в статията, публикувана в това реномирано издание.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.Otslabni.net

  • Share/Bookmark
  del.icio.us this!

No Response so far »

Comment RSS · TrackBack URI

Say your words

CAPTCHA Image CAPTCHA Audio
Refresh Image